top of page

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

להמשיך לחיות למרות האובדן: הזכויות שלך ושל ילדיך

אין דבר שמכין אותנו לאובדן של בן או בת זוג. ברגע אחד, השגרה מתנפצת, והחיים משתנים ללא היכר. הכאב האישי מתערבב עם הצורך להמשיך ולתמוך במשפחה, במיוחד כשיש ילדים צעירים בתמונה. בעיצומו של משבר כזה קיימות גם זכויות המגיעות לאלמנים, אלמנות, ויתומים – זכויות שיכולות להקל על ההתמודדות הכלכלית בתקופה כה קשה.


כשכאב נפגש עם זכויות: מה מגיע לך לאחר האובדן?

אובדן של בן או בת זוג מביא עימו לא רק כאב אישי עצום אלא גם התמודדות יומיומית מאתגרת. רבים נותרים אבודים מול הבירוקרטיה המורכבת ולא יודעים איך להתחיל. חשוב לדעת שבזמן הזה קיימות זכויות סוציאליות שנקבעו בחוק, כמו קצבאות, מענקים והטבות כלכליות, שנועדו לסייע למשפחות להתקדם צעד אחד קדימה.

פגשנו את מירי אלמנה טרייה ואם לשני ילדים קטנים. בעלה נפטר ממחלת הסרטן, והיא נותרה להתמודד לבד עם אינסוף משימות יומיומיות – החל בחשבונות חשמל ועד לטיפול בילדים. "בזכות השירות של 'לצידך' קיבלתי את הכוח להרים מעט את הראש ולהתחיל להתקדם," מספרת מירי. מירי קיבלה סיוע וליווי צמוד וקיבלה מפת דרכים של כל הזכויות והכספים שמגיעים לה.

אין צורך להתמודד לבד: איך למצוא את התמיכה הנכונה?

החיים בצל האובדן אינם קלים, אך חשוב לזכור שאינכם צריכים להתמודד עם זה לבד. משפחה וחברים הם מקור תמיכה חשוב, אך לעיתים יש צורך בליווי מקצועי שמבין את החוק והזכויות לעומק. שירות של "לצידך" בחברת לבנת פורן הוקם כדי לסייע לכם לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם וללוות אתכם בכל שלבי התהליך.

שירית, אומנית ואם לשני ילדים צעירים, איבדה את בן זוגה בתאונת דרכים טרגית. הכאב היה קשה מנשוא, במיוחד כשהיא נותרה להתמודד לבד עם ילד על הספקטרום. מעבר לקשיים האישיים, היא גילתה שעליה להוכיח את מעמדה כידועה בציבור כדי לקבל את הזכויות שמגיעות לה. ליווינו אותה לאורך כל התהליך – מהוכחת המעמד ועד לקבלת כל הזכויות.

מה צריך לעשות כדי לממש את הזכויות?

מימוש הזכויות מתחיל באיסוף מסמכים חשובים, כגון אישור על הקשר עם הנפטר ומסמכים כלכליים הקשורים למצב החדש שנוצר. התהליך עשוי להיות מורכב, ולכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע המנוסים בטיפול במקרים אלו.

כך היה במקרה של יוסי, גבר מבוגר שאיבד את רעייתו ללא הכנה מוקדמת ובלי צוואה. מיד כשפנה אלינו נכנסנו לתמונה ועזרנו לו לאתר את הכספים שהגיעו לו, לנהל את התהליך הבירוקרטי, ולהבטיח שיקבל את כל הזכויות המגיעות לו.

 

לצידך – השירות שמלווה אותך ברגעים הקשים ביותר

הכאב לא נעלם, אבל עם תמיכה נכונה אפשר להתחיל לבנות חיים חדשים. איריס, סמנכ"לית בחברת לבנת פורן, שהתאלמנה לפני כארבע שנים, הקימה את שירות "לצידך" מתוך כאב אישי ורצון אמיתי לעזור לאחרים. השירות נועד ללוות אתכם בתהליך מימוש הזכויות שלכם בצורה מקצועית, רגשית ומהירה.

 

פנו אלינו לקבלת סיוע

אם גם אתם איבדתם לאחרונה בן או בת זוג, אל תישארו לבד. פנו לשירות "לצידך" ותקבלו את הליווי והתמיכה שמגיעים לכם. הזמן חשוב, ככל שתפנו מוקדם יותר, כך נוכל לעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם ולמשפחתכם. לחצו כאן והתחילו את התהליך עוד היום.

 

Comments


כל הקטגוריות במגזין

  • הודעה
  • white phone
  • ווטסאפ
bottom of page