top of page

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

"מלחמה אחת הסתיימה, ואחרת רק התחילה": ראיון אישי עם איריס אופיר רבין , סמנכ"לית בלבנת פורן

איריס, סמנכ"לית בחברת לבנת פורן, עברה תקופה לא פשוטה בחייה האישיים, תקופה שהפכה למקור השראה לפיתוח שירות חדש בחברה. בראיון אישי ומרגש, היא מספרת על הדרך הקשה שעברה, על ההחלטות המשמעותיות שקיבלה, ועל השירות החדש שהיא גאה להשיק.

איריס וילדיה גל וגאיה
איריס וילדיה: גל וגאיה

איריס, ספרי לנו על התקופה שהובילה אותך למקום שבו את נמצאת היום.

"את אורי בעלי הכרתי באוניברסיטה, שני סטודנטים מגניבים עם מלא תחומי עניין משותפים. מהר מאוד התאהבנו, ותוך חודש עברנו לגור ביחד. אחרי שנה וחצי כבר התחתנו. החיים היו טובים אלינו  ילד ראשון, בן בכור יפהפה, ואחריו בת מהממת. היה לנו עסק משותף, סטרטאפ מגניב. אבל אז, פתאום, בום! החיים התהפכו עלינו בבת אחת. בגיל 46 אורי אובחן עם סרטן נדיר שלב 4. 3 שנים ארוכות, מתישות ומלאות טלטלות רגשיות נלחמנו יחד בסרטן, ובסופן הוא נפטר. נשארתי לבד, עם שני ילדים, בהלם מוחלט. מלחמה אחת הסתיימה ואחרת רק התחילה עבורי"



איך התמודדת עם המציאות החדשה שנכפתה עלייך?

"שנה שלמה הייתי כמו מנותקת מהעולם. לא יצאתי מהבית, לא עבדתי. חשבתי שהכול נגמר. בתוך כל הכאוס הזה היה לי ברור שאני חייבת לפרנס את הילדים שלי ולדאוג למשפחה שלנו, אבל לא ידעתי מאיפה להתחיל. המזל היחידי שהיה לי באותה תקופה הוא אבא שלי, שהיה סוכן ביטוח, יועץ מס, ואיש כספים. אם לא הוא, אין לי מושג איך הייתי מצליחה להבין מה מגיע לי ואיך מתחילים לטפל בדבר הזה."


לא לכולם יש אבא שהוא גם יועץ... זה מה שהוביל אותך להקים את השירות החדש?

"כשעברתי את זה על בשרי, הבנתי כמה קשה ומבלבל זה יכול להיות. לאנשים במצב כזה יש כל כך הרבה כאוס ומשבר בחיים שלהם, שהם פשוט לא יודעים לאן לפנות ואיך להתחיל לטפל בזכויות שמגיעות להם. לפני שנתיים, כשהגעתי ללבנת פורן, היה לי ברור שאני חייבת לטפל בתחום הזה. הבנתי שהחברה המדהימה שלנו, עם כל הניסיון והידע שיש לנו, יכולה להיות המזור והמפלט עבור כל אותם אנשים שנמצאים במצבים דומים."


איך הפכת את הרצון למציאות?

"זה אמנם לקח קצת זמן, אבל הייתי נחושה. חקרתי, למדתי, עברתי על נתונים, קיימתי הרבה פגישות ושיתפתי את חבריי להנהלה. למזלי, הם מאד תמכו ברעיון, ויחד הצלחנו להפוך את החלום שלי למציאות. אני גאה מאוד להציג היום את השירות החדש שלנו "לצידך" שמטרתו לסייע לאלמנות, אלמנים ויתומים לממש את הזכויות שלהם בצורה המקצועית והרגישה ביותר."


מה המסר שאת רוצה להעביר לאנשים שנמצאים במצב דומה?

איריס אופיר רבין, לבנת פורן
איריס אופיר רבין סמנכ"לית בחברת לבנת פורן

"המסר שלי הוא קודם כל – אתם לא לבד. יש מי שמבין אתכם ויכול לעזור לכם. אני יודעת כמה זה קשה, אבל יש מי שיכול ללוות אתכם בתהליך, ולוודא שתקבלו את כל מה שמגיע לכם. אל תתביישו לפנות לעזרה, ובמיוחד אם אתם מרגישים אבודים – זה בדיוק הזמן שבו הכי חשוב לקבל תמיכה מקצועית."



אפשר לבנות את החיים מחדש?

"הכאב והאובדן לעולם לא נעלמים, אבל עם הזמן ועם התמיכה הנכונה, אפשר להתחיל לבנות את החיים מחדש. מימוש הזכויות הוא רק חלק מהתהליך הזה. אלו זכויות שנועדו לספק את הבסיס הכלכלי להמשיך הלאה, למצוא תקווה וכן, גם לבנות עתיד חדש. חשוב לזכור שכל אדם עובר את התהליך הזה בקצב שלו, ואין דרך אחת נכונה לעשות זאת ולכל שלב יש את המשמעות שלו. מה שכן, את המימוש של הזכויות חשוב לעשות ממש בשבועות ובחודשים הראשונים על מנת לקבל את מה שמגיע בהקדם האפשרי."




Comments


כל הקטגוריות במגזין

  • הודעה
  • white phone
  • ווטסאפ
bottom of page